Friday, March 13, 2009

ဦး၀င္းတင္. ဂ်ပန္မွ ရဲေဘာ္မ်ား မိတ္ေဆြမ်ား ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားသို႔

Saturday, 14 March 2009
ဦး၀င္းတင္. ဂ်ပန္မွ ရဲေဘာ္မ်ား မိတ္ေဆြမ်ား ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားသို႔

က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေထာင္ထဲမွာ က်ေနခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို႔ကို မေမ့ၾကဖူး။ ႏိုင္ငံတကာကေန ၀ိုင္းရံၾက
တယ္။ အားေပးၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔ ဂုဏ္ပုဒ္ေတြကို ျမင့္မားသထက္ ျမင့္မားေအာင္ ျမဝင့္တင္ေပးၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔ ေမြးေန႔ေတြကို
က်င္းပေပးၾကတယ္။ က်ေနာ္တို႔လြတ္ေျမာက္ေရးဆုေတာင္းပြဲေတြ လုပ္တယ္ စတ့ဲ ဒီလိုလုပ္ငန္းေတြ လုပ္တာဟာ က်ေနာ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔
မဟုတ္ဘူးဗ်၊ အလြန္ေကာင္းတယ္လို႔ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တယ္၊ က်ေနာ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ က်ေနာ္ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး၊ ဘာျဖစ္လို႔ အလြန္
ေကာင္းသလဲဆိုေတာ့ ဒီလိုဗ်ာ- က်ေနာ္တို႔ ဒီေထာင္ထဲမွာ ခင္ဗ်ားတို႔ အျပင္ကလူေတြေတာင္မွ နားလည္ေကာင္းမွ နားလည္ႏိုင္မယ္
ဗ်၊ ဒီေထာင္ထဲတို႔ ဘာတို႔ထဲမွာ ေနရတဲသူ ေတြက အလြန္ကို ဆိုး၀ါးပါတယ္၊ အလြန္ကို ၾကပ္တည္းပါတယ္၊ အဲဒီ အခါမွာ က်ေနာ္တို႔ကို
တိုင္းျပည္က ေမ့ထားမယ္။ က်ေနာ္တို႔ကို ပစ္ပယ္ထားမယ္၊ က်ေနာ္တို႔ရဲ႔ ပါတီအဖဲြ႕ အစည္းမ်ား။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ေဖၚ
ကိုင္ဖက္မ်ား။ ရဲေဘာ္ရဲဘက္မ်ားကေနၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔အေပၚ သတိမရၾကဘူး။ သို႔မဟုတ္ က်ေနာ္တို႔ခံစားမွဳေတြကို လ်စ္လွ်ဴရွဴ႕
ထားၾကမယ္ဆိုရင္ မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳေနၾကမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔မွာ ဘယ္လိုမွ ဆက္ၿပီးေတာ့ ဒီလိုအခက္အခဲေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ဖို႔
မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဗ်၊ ဥပမာ က်ေနာ္ဆိုရင္ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ကာလမွာ ႏိုင္ငံတကာကေန ဘယ္လိုေျမွက္္စားၾကတယ္။ ဘယ္လိုအားေပးၾက
တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ၾကားေနရတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ ျပည္တြင္းမွာရွိတဲ ့ ႏိုင္ငံေရးအင္အားစုေတြ။ ႏိုင္ငံေရးရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြ။ ႏိုင္ငံေရး
မိတ္ေဆြေတြကေနၿပီး က်ေနာ္အေပၚ ဘယ္ေလာက္ ၀ိုင္း၀န္းေစာင့္ေရွာက္ၾကတယ္ဆိုတာ သိေနတဲအ ခါၾကေတာ့ က်ေနာ္ အသက္ရွင္
ေနတာ၊ က်ေနာ္ ေထာင္ထဲေရာက္တဲအ့ ခ်ိန္မွာ အသက္ (၆၀) ရွိၿပီဗ်၊ က်ေနာ္ လြတ္လာတ့ဲအခါမွာ အသက္ (၈၀)ေလာက္ ရွိၿပီဆိုတ့ဲ
အခါက်ေတာ့ ဒီကာလကို ေက်ာ္ျဖတ္ဖို႔ သာမန္အားျဖင့္ မလြယ္ဘူး၊ ခုနကေျပာတ့ဲ အားေပးမွဳ ေျမွာက္စားမွဳ ခ်ီးျမွင့္မွဳေတြ ၀ိုင္း၀န္းမွဳေတြ
ေၾကာင့္သာ ဒီလို အသက္ရွင္ေနရတာလို႔ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တယ္၊ ဒါ တခု ေျပာခ်င္တာ၊
ေနာက္တခုကေတာ့ ဒီ ဂ်ပန္မွာ ေရာက္ေနတဲ့ ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားကို က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ အဲဒီလို
ကူညီေနတာေတြဟာ ေထာင္ထဲကိစၥေတြ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္။ ဦးတင္ဦး။ ဦး၀င္းတင္ ဒီလိုပုဂၢဳိလ္မ်ဳီးကိစၥေလာက္ကို မကဘူး။ ခုဟာက
အလြန္ကို ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔တ့ဲ အေနအထားကို ေရာက္ေနပါတယ္လို႔ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္၊ အဲဒါကို အထူးဂရုျပဳမိၾကပါလို႔၊
ဒါကေတာ့ လူတိုင္းသိၿပီးသားျဖစ္ရင္လည္း ျဖစ္ေနမွာပဲ၊ ျဖစ္တ့ဲၾကားက က်ေနာ္ထပ္ၿပီး ေျပာခ်င္ပါတယ္၊ ဒီလို ႏိုင္ငံေရးဖိႏွိပ္မွဳေတြ။
ခ်ဳပ္ခ်ယ္မွဳေတြ စစ္တပ္ရဲ႕စိုးမိုးမွဳေတြဟာ လြန္ခဲ့တ့ဲ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ကထက္ေတာင္မွ ဆိုး၀ါးေနပါတယ္၊ အလြန္႔အလြန္ကို ဆိုး၀ါးပါတယ္
ဆိုတာ က်ေနာ္ ထပ္ၿပီးေတာ့ ဂ်ပန္မွာ ေရာက္ေနတဲ ့ ႏိုင္ငံေရးအင္အားစုမ်ားကို က်ေနာ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္၊ အလားတူပဲ က်ေနာ္တို႔ေတြ
ေထာင္က်ေထာင္က်ခ့ဲသလို ထြက္လာထြက္လာသလိုေပါ့၊ အထြက္အထိပ္ေရာက္ေနတဲဟာေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္၊ ဥပမာ
မင္းကိုႏိုင္တို႔လို ကိုကိုႀကီးတို႔လို ေဌးၾကြယ္ ျမေအး ဂ်င္မီတို႔စတဲ့ ႏိုင္ငံေရးအင္အားစုအသစ္ေတြ စသည့္ျဖင့္ ေနာက္တခါ ဦးခြန္ထြန္းဦး
တို႔လို ပုဂၢဳိလ္မ်ဳီးေတြ။ စိုင္းညႊန္႕လြင္လို ပုဂၢဳိလ္မ်ဳီးေတြ။ ေဆထင္လို တိုင္းရင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြ။ တိုင္းရင္းသားႏိုင္ငံေရးအင္အားစုေတြ။
ႏိုင္ငံေရးလွဳပ္ရွားမွဳအင္အားစုေတြ။ ဒီမိုကေရစီအင္အားစုေတြလည္း ေထာင္ထဲမွာ အမ်ားႀကီး ရွိေနပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ခံရတယ္ဆိုတာ
ခင္ဗ်ားတို႕ သတိတရနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ကိစၥကို မ်က္ေျခမျပတ္ေစာင္ၾကည့္ၿပီးလုပ္တယ္ဆိုတ့ဲအခ်ိန္မ်ိဳးတုန္းက ေထာင္ထဲမွာ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္း
သား တေထာင္ေလာက္ပတ္၀န္းက်င္မွာပဲ ရွိပါတယ္၊ အခု ဒီေန႕ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားဟာ ႏွစ္ေထာင္ ေက်ာ္ေနၿပီ မဟုတ္လား၊
က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ဂ်ပန္မွ ရဲေဘာ္မ်ား မိတ္ေဆြမ်ား ခင္ဗ်ား။ ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားခင္ဗ်ား။ ဒီကေနံ
ျမန္မာျပည္ရဲ႕ လူ႕အခြင့္အေရး ခ်ိဳးေဖါက္ခံေနရမွဳေတြ။ လူ႕အခြင့္အေရး ဆံုးရွဳံးမွဳေတြ။ ႏိုင္ငံေရးအခြင့္အေရး ဆံုးရွဳံးမွဳေတြဟာ ခါတိုင္းခါတိုင္း
ႏွစ္တိုင္းႏွစ္တိုင္း လြန္ခဲ့တ့ဲ ႏွစ္ကာလမ်ားကထက္ အဆမ်ားစြာ ဆိုးရြားေနပါတယ္၊ အဲဒီအတြက္ ပုဂၢဳိလ္မ်ားကို မေမ့ၾကပါနဲ႕၊ က်ေနာ္တို႔
တိုင္းျပည္ အတြင္းကလည္း မေမ့ပဲနဲ႕ ဒီပပုဂၢဳိလ္မ်ားအတြက္ အက်ဥ္းက်ေနတဲပုဂၢဳိလ္မ်ားအတြက္ ၀ိုင္း၀န္းစုစည္းၿပီး တတ္ႏိုင္တ့ဲနည္းနဲ႕
ေဆာင္ရြက္ သလိုပဲ။ အျပင္မွာ ေရာက္ေနတဲ ့ ျပည္ပမွာ ေရာက္ေနတ့ဲ ဒီမိုကေရစီအင္အားစုမ်ားကလည္း ဒီပုဂၢဳိလ္မ်ားအတြက္
ေဆာင္ရြက္ၾကပါလို႕ က်ေနာ္ တိုက္တြန္းပါတယ္၊
ဦး၀င္းတင္(၀၃-၀၃-၂၀၀၉)
Labels: သတင္း-NLD(LA)JBလူငယ္ဌာန

0 comments: